05 November 2011

My Wishlist 5 - Almari Baru

di taip oleh Myee at Saturday, November 05, 2011

Memandangkan almari aku dah lama roboh , aku berangan lah nak beli almari. Kalau boleh dekat bilik kosong, aku nak letak almari ke rak baju lah. baru lah nampak kemas dan tersusun even aku bukan rajin sangat nak kemas hari-hari. Kalau ada kerusi pun senang aku nak fikir dan berangan dulu sambil pilih baju, kasut dan handbag. Tapi kalau nak almari macam tu, mesti la barang yang ada kena best-best. Baru syok nak bersiap pergi kerja ke dinner ke dating ke. Ni tak, pergi kerja baju biasa je. Selekeh betul. Mentang- mentang takde lelaki melayu, aku buat perangai malas gila. Tak makeup pun. Yelah, keluar kereta ,naik lif terus sampai ofis. Kalau time mengedik, mau park depan opis engineering. Kot dapat cuci mata. 

Tapi apa pun almari dekat ikea pun ok je. Takyah la yang mahal, janji putih dah paling penting, tak roboh!


p/s: Masa tak ada duit kemain aku dah senaraikan barang nak beli. Sampai sekarang, tak nampak pun lagi almari aku. Dok tengok almari roboh yang takde mood aku nak kemas


0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com