27 November 2011

setelah 5 hari birthday

di taip oleh Myee at Sunday, November 27, 2011
birthday aku yang ke berapa haritu disambut sangat tidak seronok sekali. dengan takde kekasih disisi, cuma harapkan wish dari kawan-kawan dekat fb je.tapi aku bersyukur hari sebelum tu aku sudah jumpa kawan baik masa emieza tunang. tido sama,makan sama,memang bersyukur sangat dapat luang bersama.mungkin aku dah terlampau seronok hari sebelum tu jadi untuk seterusnya tiada yang istimewa..

benci je bila birthday sendiri dekat dengan adik,then kena tunggu untuk celeb sama then nothing.sedih kot.tapi dah besar kan.tabah je lah.ikutkan hati nak beli hadiah untuk diri sendiri ipad sebab stress kan.tapi untuk apa aku bazir duit ke arah tu. tah la..bila de je benda tak kena dengan boipren macam untuk apa aku menyimpan untuk kawen kalau kau macam tak beria pujuk aku. macam kau dah tak sayang aku, macam kau tak pernah kisah pasal aku. macam tu ke nak kawen.hmmm.sebab tu bila kawan sibuk nak kawen,aku macam tak kisah sangat. sebab betul ke dia nak bersama aku andai sekarang dia pun macam ni dengan aku. sedih tu memang lah. tapi aku kuatkan hati, tabahkan hati, sabar..semua orang cakap aku kuat. nak jadi macam aku. tapi sebenarnya aku tak macam tu pun. sama je dengan korang. cuma aku lain sikit je..

kek ni pun boipren fza yang bagi. tapi aku tau fza yang bayar sebab 21hb pergi lunch luar.aku nak pergi wondermilk beli kek untuk diri sendiri. untuk hiburkan hati tapi tak pergi sebab ada masalah tertentu time tu. maka batalkan niat aku.jumaat aritu dorg lunch date.aku turun kacau cakap nak ikut dorang. saja kacau budak-budak bercinta. dorang makan dekat area tu.tu yang beli untuk aku. fza tu macam paham kot. tapi dia cakap aie yang belanja. terima kasih korang berdua.kaka sarah doakan korg bahagia sampai bila-bila.thanx ceriakan birthday suku abad saya :)

p/s:aku takkan mengungkit if boipren tak celeb birthday dengan aku. aku cuma berharap hubungan kami tak seperti sekarang..dingin..aku benci!!

Published with Blogger-droid v2.0.1

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com