03 November 2011

My wishlist 3-fujiflim instant camera

di taip oleh Myee at Thursday, November 03, 2011

Hari tu dah request dekat boipren. Pastu dah tengok sama sama dengan dia. Pastu tengok harga mahal dekat jaybee terus tak jadi.
  •   aku suka sebab boleh keluar gambar terus. Takpayah kau nak pergi cuci OR pic gedik kau tak akan hilang sebab hp kau bengong hang.
  •   aku suka sebab dekat film ke apa tah nama benda tu ada macam design. Comel sangat.
  •   aku suka sebab boleh tulis description or ayat gedik dekat pic tu
  •   aku suka sebab nanti bila kawen leh amik gambar orang. Tak payah susah tulis guest book. Pastu leh aku detect sapa kawan aku yang tak datang.
  •   aku suka sebab kalau orang bagi free.
  • Harga dia dalam rm284 ke rm248 tah.tak pasti.


p/s: Penyakit jubli perak semakin menjadi
Published with Blogger-droid v2.0

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com