30 November 2011

bila umur dah meningkat, tulang rapuh

di taip oleh Myee at Wednesday, November 30, 2011

Susu sangat baik untuk tulang. Lagi untuk aku. Duduk seharian mengadap pc,kadang tu sakit tulang. Rasa lenguh lah pe lah. Time drive pun penat belakang. Susu ni beli lama dah. Nak minum je tak tau bila. Memandang budget dah habis sebab beli handbag, terpaksa lah minum susu. Konon untuk kenyang. Dekat pembalut ini tulis untuk pembentukan tulang dalam masa 4minggu. Tulang tang mana nak membentuk tah. Ni dia suggest minum empat sudu. Untuk permulaan aku nak try lah 1setengah sudu dulu. Takut tekak manja ni mengada. Tapi kalau sejuk lagi suka nak minum. Alar kotak yang kecik kecik tu. Comel je. Tak puas minum kot. Tapi mahal rasanya. Baik beli dutch lady kids. Baru rasa comels.


Konon nak ambik feel minum susu, letak dalam bekas cantik. Tapi kalau dah tekak tu kebulur nak nasi gak kadang tu, tak leh nak cakap apalah. Kita tengok dalam masa 4minggu kuat tak tulang aku.


p/s: orang cakap minum susu gemuk. Kalau nanti aku minum,aku gemuk sila salahkan susu. Bukan salah badan aku yang sedang berkembang ni.


Published with Blogger-droid v2.0.1

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com