26 November 2011

bila boipren merajuk

di taip oleh Myee at Saturday, November 26, 2011

memandangkan boipren merajuk,aku takde mood lah nak buat assignment dia.aku belek katalog guardian dengan watson.sibuk bandingkan harga mana murah. yelah setiap sen tu aku leh sumbangkan duit ke arah lain. beli ipad ke sebab boipren tak layan ke, beli handbag ke sebab charles&keith murah, beli almari untuk kemas bilik aku yang serabut ni, beli kasut yang setiap kali nak keliar asyik pakai kasut sama je.


merajuk dengan aku tapi sibuk cerita pasal kawen, pasal tunang, pasal honeymoon,pasal budget nak kawen,pasal assignment. manja betul. susah gak if boipren muda. asyik nak merajuk jek. serabut otak.


Published with Blogger-droid v2.0.1

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com