29 November 2011

bila datang nafsu shopping yang mengila

di taip oleh Myee at Tuesday, November 29, 2011


Aku shopping beg charles&keith sampai dua dalam 1 hari dan kasut vincci dalam hari yang sama. Rasa macam puas gila. Tapi lepas tu aku yang gila sebab belum gaji. Kisahnya boipren bagi duit untuk beli hadiah besday. AKu pun apa lagi. Konon charles &keith buat sale 50%. Tapi tak sale sangat. Mula pergi dekaylt klcc. Amik yang kaler dark brown tu sebab macam simple je. Sekali bila pergi the curve pulak, terkenan pulak yang putih tu sebab macam comel je. Tapi kalau kerja dekat skali boleh lah nak bergaya. Tapi ni parking je terus sampai opis, wat bazir je. Baik aku simpan dekat rumah. Oh kasut tu pulak vincci ada sale 50%.. Memang lama nak beli kasut sebab asyik pakai crocs pink tu jek. Rasa nyampah je. Bila tengok kasut tu,kaki cantik terus lah amik. Yelah kaki besar,malu lah nak tunjuk. Gambar pulak konon susun macam hantaran je. Pelik. Aku yang tunang ke kawan yang lain nak tunang. Kompius aku

p/s: rasa macam nak beli seluar dan baju pulak..please lah.cepat sikit kurus ye..

Published with Blogger-droid v2.0.1

1 pujaan hati:

Sharif Azreena on November 29, 2011 at 6:05 PM said...

kasut vinci comel. beg putih sweet

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com