12 November 2011

Double degree

di taip oleh Myee at Saturday, November 12, 2011
Sekarang ini aku sedang menyibukkan diri dengan buat Double Degree. Aku belajar "Bachelor Public Management" dari UUM. Maksudnya sekarang aku sedang sambung belajar lagi. Tapi secara haram. Yelah si boipren tu sekarang amik degree. Lepas tu, aku pun kena belajar sama lah dengan dia buat asignment lagi. Konon dia malu lah segan lah nak suruh aku buatkan. Last minit, hilang malu dia. Cehhhh!! Masa tu lah kelam kabut nak suruh aku buat. Memang suka buat kerja last minit. Esok nak discussion lah pe lah suruh aku tengokkan. Memang tak lah kalau aku tengah sengugut ke apa ke. Esok pagi baru aku baca mesej.

Semuanya ada LAPAN assignment. Subjek amik


BPMN1013-PENGHANTAR PENGURUSAN

GMGA1013-ASAS PENTADBIRAN AWAM

SBLM1053-BAHASA MELAYU PENGURUSAN

VRS011-PEMBANGUNAN MASYARAKAT

SADN1013-TAMADUN ISLAM


brosur untuk kempen pe lah nak kena buat. tak cantik pun. konon untuk lelaki lah yang buat


p/s : sorry boipren..wa kutuk lu.hahahha Selamat menyambut 143 ye

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com