21 May 2013

bila cerita pasal tunang part 2

di taip oleh Myee at Tuesday, May 21, 2013
takde nak cerita menda pun. cerita apa yang aku berangan boleh?

1) candy buffet.

saja nak buat sebab aku ada chocolate fountain tu, ada mesin popcorn, mesin cotton candy( tapi tak kuarkan kot sebab leceh je melainkan aku dah train sepupu aku macam mana nak guna), letak jagung kukus tu. aku suka sebab bau dia semerbak. tapi aku tengok takde pun orang letak dekat candy buffet.

macam jenis perisa ada!

cotton candy glow in dark kot!

aku kalau boleh nak dorang seronok buat sendiri apa yang dorang nak.

2) khemah transparent (nak buat malam)



sebabnya nak buat malam. gila kau tengah hari pakai khemah macam ni! mau terbakar kulit orang datang. kot tepi pantai best la angin sepoi sepoi menampar pipi. lagi 1 boleh nampak bintang-bintang, bulan, menikmati pemandangan malam katanya. aku suka lampu gedik-gedik tu.

3) bunga api kucing


feeling boleh main bunga api macam ni. shoot pun macam best je. takde lah nak bunga api macam tahun baru. tunang je pun. bagi budak-budak main. lama kot tak main bunga api kucing ni! 

4) warna baju pengapit


aritu lepak dengan emieza, dia tanya bila nak tunang. nak beli baju. over kau! Emi ni ada kaler cantik-cantik tatau nak pilih mana! rambang biji mata weh tengok

5) photoshoot



nak macam ni sebab depan umah taman permainan je. so takyah jejauh. tapi nak buat malam, nampak ke? celah mana pulak nak amik gamba malam-malam. 












0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com