28 May 2013

Bila berat dah naik

di taip oleh Myee at Tuesday, May 28, 2013
Berat aku sekarang naik mendadak. Maybe sebab aku consume mende tu kot. Sebab sebelum ni aku makan vitamin c pun begitu gak.konon nak cantik, tapi berat menjadi. Lepas stop makan, berat turun macam biasa. Ni aku amik something, pun berat naik sangat! Dekat 5kg jugak naik. Semua dah tak muat. Seluar, baju kurung dan lain lagi. Sangat stress.

Dah la duduk site, segan nak pakai seluar sangat, so pakai je jubah. Tu yang muat! Aritu ada seluar coklat tu, aku pakai senteng& singkat, konon ingat makin meninggi, tapi nadee cakap peha or pe tah besar, so memang itu yang betul. Takde makna aku makin meninggi. Try pakai semalam, dah tak muat! Selongkar balik cari seluar saiz besar! Gilaaaa sampai semua tak muat. Nak kena diet dan senaman yang betul-betul. Lagi berapa bulan je ni!!!

Da la de sorang ni tegur aku makin berisi. Malunyaaaaaa

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com