20 May 2013

bila cerita pasal nak tunang part 1

di taip oleh Myee at Monday, May 20, 2013
kemain lagi tajuk siap nak berpart- part pulak.


semua dok sibuk tanya bila aku nak tunang. nebes weh! duit belum cukup 10K lagi. InsyaALLAH tahun depan cukup kot. aku takdelah nak menabung sangat. menabung pun nak beli pandora. itupun kadang korek balik sebab tak cukup duit. sebab tu aku benci nak menabung dekat rumah. aku menabung dalam asb.  buat loan asb ada lah gak. itu pun paksa diri. tiap kali gaji, mesti bayar dalam 3ratus lebih weh. kadang hujung bulan sesak gak lah poket aku. tapi nak kawen dan demi masa depan katanya!

aritu dividen ada la dapat lah gak kan dalam ribu. nampak la usaha di situ ok! dari nak simpan tiap bulan sendiri, memang time takde duit aku korek je lah. siap beli buku. eh tak buku ni beli lepas dah sakan bercinta dan lepas duit da simpan asb dan sebagainya.



buku tak abis baca pun. itu pun rembat time boipren dapat baucer buku itu hari. so takde la rasa bazir sangat. memang bagus buku ni. tapi ada part aku tak berapa nak berkenan. ada ke suh tulis no akaun bank dekat kad kawen. nampak macam desperate pulak lah kan. yelah, nak kawen, siap macam mintak derma pulak dekat orang. macam dalam bersamamu ke ape tah kan. pastu majlis kau meriah sebab dapat belas ehsan dari orang. itu pun lau ada orang transfer duit kat kau. aku rasa ada orang kutuk dan maki adalah kot. aku taknak lah macam tu. aku nak orang selesa datang. tapi susah la nak puaskan hati semua orang kan. part lain aku tak baca abis pulak. busy dok main candy crush! nanti lau dah baca aku update lagi pasal buku ni!





0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com