31 May 2010

lost my word

di taip oleh Myee at Monday, May 31, 2010
salam
aku tak tahu kenapa dua tiga hari ini nak menulis je, tak de idea. banyak sangat aku nak cerita. tapi dua tiga baris je, terus takde idea. nak cerita pasal kawan-kawan yang dah kawen, belum kawen,  nak kawen semua ada masalah. aku akan cuba susun ayat aku nanti biar korang paham masalah-masalah yang kawan-kawan aku hadapi ni.aku pun pening gak fikir. buat masa ini, aku tak sedia lagi untuk kahwin..

sekian

2 pujaan hati:

een on June 1, 2010 at 12:57 AM said...

aku nk kawen!

Myee on June 1, 2010 at 1:59 AM said...

ble?????

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com