01 June 2010

saya mahu kurus

di taip oleh Myee at Tuesday, June 01, 2010
hari ini sudah 1 Jun. Dari balik dungun cakap nak senamlah, nak diet la.semua haram aku buat. blogwalking dan blogjogging je. jari aku yang kurus sampai cincin mak aku belikan longgar gila. hujung bulan ini mahu jumpa sama Mr KA. macam mana kalau tak kurus lagi. Diet lagi la jangan harap. tiap-tiap minggu nasi minyak. mau melambak-lambak lemak aku. nak jogging mesti lah ada teman. lainlah cik azymemyza kita. biasa jogging sorang-sorang. kadang-kadang abang farrid dia teman. aku ni teman jauh. dah la dia asyik belayar je. baru balik belayar pergi lagi. lanun-lanun di laut, kasi can sama saya mau bercinta boleh? tak payah lah nak ceroboh tangkap ikan kat malaysia. lebih-lebih dekat area kuching. pergi lah dekat perlis ke kedah ke. sabah pun ok jugak.

saya MAISARAH berjanji akan mula berjogging esok jam 730 pagi dan petang pula pergi berenang. tak kisah lah seksi pun. janji dapat berenang. cepat sikit kurus. nafsu makan memang boleh kawal sebab bila tiada teman dirumah, saya tidak makan.

Mr KA: Sila bagi semangat tau kat saya. jangan jadi tukang gelak je

Selamat Malam Dunia.
mulakan hari anda dengan senaman (✿◠‿◠)

8 pujaan hati:

نورازريناابوحيري on June 1, 2010 at 9:30 AM said...

adakah anda sudah berjaya ari ni wahai maisara??

Myee on June 1, 2010 at 12:17 PM said...

oh tidak...
Mr KA sangat dengki..tak kejut pun.
so kita tengok petang ini ;)

nas on June 1, 2010 at 4:49 PM said...

saye lak mau gemokk..

Myee on June 1, 2010 at 5:43 PM said...

nas:jom kita tukar nak ?
hahahaha

knowg on June 2, 2010 at 12:14 AM said...

selamat berjoging.. :P

mohamad nasrullah a.k.a. NASH on June 3, 2010 at 2:35 PM said...

hai...exchange link?? saye ok ajer...tp saye xfaham sgt aper fuctionnyer..:)

Myee on June 3, 2010 at 10:36 PM said...

nas : hahaha...
kan kamu mahu gemuk..saya mahu kurus..so kte tukar metabolism.. ;p

.Am-OH-Am. on June 4, 2010 at 11:00 PM said...

saya pon mahu kurus.
perot boroi sangat. :)

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com