10 May 2010

Tempat Karaoke Pulak

di taip oleh Myee at Monday, May 10, 2010



kali ini kita jalan di tempat karaoke
memandangkan dungun tu kecik je, leh la aku nak cerita tempat yang aku selalu pergi
karaoke ni ok la dari dekat poli ke atas pizza ke dekat tm..
ini aku rasa bagus kot
sebab? abang yang jaga ok
siap da kenal kitaorang..lau pergi mesti dok bilik no 1
kerana...
lau ada orang sakai tu, dorang sebelah je la.
kalau tengah-tengah, pening aku nak tengok dorang terkinja-kinja kiri kanan..
lagi satu nampak la bila kawan ko masuk tempat ini,ko sempat nyorok..hahaahhaha
walaupun karaoke jamban, dapat gak lah aku luahkan bakat kat sini.. ada bakat ker?

baru-baru ni, dorang wat bilik VIP. agak best la. tapi takde la macam redbox tu.. 
da kata dungun. terima jelah keadaan dia macam mana

itu ari dengar tempat ini kena rush..hahahahaha.. tapi esoknya pergi gak tempat ini. tapi selalu pergi petang la. paling lewat pun kol 8. bukan apa, malam-malam takut lak eh. banyak motor kat luar plus orang lepak.
masa kena rush tu dengar la budak uitm ada kt dalam tu. dorang kena sound je la..
polis tu cakap "datang dungun belajar..bukan nak menyanyi!"

ada bila tah abang karaoke tu belanja 1 lagu..hahah..ok la tu dan uncle punya tempat ini pun ada belanja kami.. tapi 2 lagu..hhahahaha. goda baik punya

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com