26 May 2010

Blog Perkahwinan khairil &fida

di taip oleh Myee at Wednesday, May 26, 2010

ini kawan kolej aku nak kawen ujung minggu ni. ke Port Dickson lah aku nak pergi kenduri dia. tapi aku pergi sorang-sorang. temanku tak pulang berlayar lagi.dorang siap buat blog ko. tau la budak IT katanya. laki dia aku tak sure pulak. kawan tak lama. bulan Januari ari tu tunang. kejap je nak kawen da .hmmm lagi sorang kawan aku kawen. ini blog  dorang kawen. apapun untuk korang berdua
  selamat pengantin baru, semoga bahagia hingga akhir hayat

3 pujaan hati:

InaYusoff on May 27, 2010 at 2:29 PM said...

swit kan begini..
ada blog kapel..

Unknown on May 27, 2010 at 2:44 PM said...

selamat berkahwinan.next?

Myee on May 27, 2010 at 3:28 PM said...

death luver : memang pun..swit sgt2..under maintenance lg..

aku fobia: oooh...minggu lagi 1 ada lg wedding..pokai~

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com