26 May 2010

Final Year Project

di taip oleh Myee at Wednesday, May 26, 2010
semester depan aku dah last duduk kat dungun
macam sekejap je percutian aku kat sana. tapi mana pulau dekat terengganu aku tak jejak lagi. ingat jejak kaki pun jadi lah. ada mamat tu ajak pergi. tapi baru kawen. takmo lah. bukan apa. nanti jadi lain kes lak macam yang aku dengan nadia dok sekodeng tengok drama melayu depan kereta.
eh melalut pulak
sebenarnya nak cerita pasal projek yang kena buat. aku plan nak buat courseware. pakai flash la. ada cik senah ni cakap budak hotel nak buat pasal food servie.
aku punya supervisor pulak yang beria.. itu hari dekat ITEX da discuss.. risau aku expect lebih-lebih..
dia kata nak masuk IID.
tadi dok syok main game kat fb, supervisor tu tegur kat chat. ketar jari aku . tanya wat apa. apa lagi kelentong baik punya. dia cakap la dia nak apa, macam mana aku punya courseware
dah siap bagi nama projek tu TET,dia dah kena prepare dari awal sb sem depan aku ada 4final. ari-ari menangis aku buat projek. dah la berangan nak buat itu, buat ini. kita tengok dulu macam mana prestasi aku sem ini..hahhaha


0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com