25 November 2013

Kisah adik angkat lagi

di taip oleh Myee at Monday, November 25, 2013
Dulu masa sekolah teknik gatal nak beradik angkat, kakak angkat, abang angkat. Yelah duduk asrama kot. Orang adik angkat ramai pompuan, aku adik angkat laki. Nampak betul hot dulu. Ehh..

Budak team bola tampar gak. Kisahnya macam mana tak ingat. Sekarang still contact lagi jugak dengan dia. Dah kawen kerja tnb. 

Member lain yang ada adik angkat pompuan tu aku tengok sekarang macam best pulak. 

Ada sorang tu buat wedding planner sama-sama. Pergi kelas makeup, pergi beli barang untuk pelamin, pergi teman design baju sama-sama. Memang bestlah aku tengok.

Ada tu adik angkat kuat travel. Alahai. Napelah tak jadi adik angkat aku dulu. Mau jungkit bontot aku join pergi sana-sini backpackers. Seronok. Itu pun setelah aku google tempat nak travel, terjumpa blog budak ni. Tengok muka macam kenal, tengok nama ehhh. Sekali nampak dekat komen bawah tu, nama familiar, tengok gambar kenal. Dah dapat agak dah. Lepas tu jumpa ayat duduk asrama dekat bentong 2003-2004! Mana lagi kalau bukan teknik. Masa tu mrsm bentong belum bukak lagi. So memang tepat lah tekaan. 

Terus add fb nak kawan. Napelah aku tak jumpa kau sebelum- sebelum ni. Kenapa sekarang ketika aku sedang budget untuk kawen! Takpela, simpan untuk pergi dengan suami! Cewahhh


0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com