21 November 2013

Happy birthday to me

di taip oleh Myee at Thursday, November 21, 2013
Syukur alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk hidup sampai umur 27tahun. 

Masih lagi diberi kesihatan yang terbaik, 
masih lagi diberi peluang untuk melakukan ibadah, 
masih lagi berusaha untuk menjadi yang terbaik, 
masih lagi diberi peluang untuk mencari rezeki yang halal,
masih lagi berusaha mencari imam yang terbaik untuk membimbing ke jalan yang diredhai Allah, 
masih lagi berusaha untuk membantu golongan yang susah, 
masih lagi berusaha untuk membahagiakan orang lain.
Masih lagi berusaha untuk menjadi wanita yang baik,
Masih lagi berusaha untuk lalukan perintahNya dan meninggalkan laranganNya,
Masih lagi berusaha untuk mencapai impian,
Masih lagi berusaha untuk segalanya..





Harini aku cuti. Khamis jumaat. Sebabnya, entah. 
Aku ingin bersendirian. 
Aku taknak jumpa orang. 
Aku taknak buat apa-apa. 
Aku tak mengharapkan apa-apa. 
Sama je macam hari biasa. 
Jiwa aku kosong. 



Happy birthday Maisarah..

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com