02 November 2013

Cerita pasal kerja lagi

di taip oleh Myee at Saturday, November 02, 2013
7 dan 8 nov dah PAT.
Laporan exam yan aku buat dah taknak pakai dah. Buang dari sistem. Dorang tanya nak simpan ke nak buang? Aku tak tahu nak jawab. Boss tanya confident tak nak present aku tak tahu. Lama jugak aku hadap buat dari mula lepas amik dekat orang. Aku confident dengan aku dah buat tu. Cuma data yang dia pakai tu problem. Lagi- lagi amik dari table kertas. Yela boleh pulak guna flag kertas untuk paparkan kertas bagi tiap penggal. Aku tak reti nak olah. Entahlah.

Meeting dapat modul baru. Modul lama kena repair bugs. Benda paling malas nak repair error. Cuti semua dibekukan sampai hujung november. Entah tak tahu apa akan jadi minggu depan. Kena speed up buat kerjalah nampaknya.



Nak benti. Nak kawen, duduk langkawi. Nanti kat sana aku fikir apa aku nak kerja. Boleh?

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com