27 April 2012

Bila teringin nak makan pizza

di taip oleh Myee at Friday, April 27, 2012

Dah lama tak makan pizza, maka jari ini pun mendail nombor pizza. Aku call pizza hut, lepas tu dia cakap tak hantar dekat area rumah aku. Macam ape je. Lepas tu dia suruh call PHD, tah aku pun call la. Order macam biasalah kan super supreme, haiwaiian chicken. Lepas tu dia cakap free 1. So cakap lah island supreme. Tunggu punya tunggu, sekali pizza dia tak sama. Kecewa betul aku. Rupanya Pizza hut malaysia dengan PHD ni tak sama. Pulak dah. Dah nama pizza. Aku ingat sama lah. Dia bagi aku the supremo untuk gantikan yang super supreme aku order tu, wakiki chicken untuk hawaiian chicken dan tropical chicken untuk island supreme.  Kecewa betul. Masa aku order tu, cakap lah tak sama ke sebab jelas dan nyata tak sama kot aku sebut menu tu. Lepas ini nak makan pizza, kena pergi terus dekat restaurant. No more delivery. Dahla McD taknak hantar dekat area ni sebab ade orang report cakap lambat hantar, terus dorang blacklist kawasan ni. MELUAT!!

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com