09 April 2012

Aplikasi Android Best : Camera 360 Ultimate

di taip oleh Myee at Monday, April 09, 2012



Apps camera ni yang paling best kot untuk Android je lah. Sebab dia ada macam-macam effect. Nak buat effect Lomo ke, Retro ke HDR yang ala-ala DSLR pun boleh, nak buat effect muka kau hilang jerawat pun boleh. Memang bestlah apps ni. Bila kawan ada tepon android je, mesti aku suggest apps ini. Yelah kau tak payah nak fotoshop bagai untuk hilang jerawat dah.

Amik gambar, masuk effet dan terus boleh upload dekat Facebook. Kembang-kembang bontot orang cakap muka kau bersih takde jerawat. Dulu kena bayar nak ultimate bagai. Sekarang sudah Free.


macam-macam effect boleh pilih. Yang ghost tu aku dulu pernah main dengan adik aku. Lepas tu ko akan nampak lah macam ada bayang hantu. Tunjuk dekat mak aku,mak aku takut. Next day panggil ustaz datang. Dang! Memang kena lah aku kan. 


effect sexy kot. sexy apa tah. aku pun taktau


0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com