07 April 2012

Bila berCHilis bersama KA

di taip oleh Myee at Saturday, April 07, 2012
Dating bulan 1 punya cerita


nama dia  BOTTOMLESS TOSTADA CHIPS. Maknanya korang boleh nak refill bape kali korang nak sampai muak. Tapi aku refill dua kali je lah tu pun tak abis. Rasa macam keropok nachos tu je. Cuma ni rasa tawar gitu. Kalau nachos tu kan ada perisa cheese lah pelah.. 
Air dia pulak Bottomless jugak. Boleh nak refill banyak kali sampai kencing. Aku suka mango. Tiga kali kot aku tambah. Yelah kan, 1 gelas tu RM8.00. So berbaloilah aku minum sampai kencing kan!
Selalu aku makan yang chicken ape tah tu. Kali ini nak cuba burger pulak. CHICKEN RANCH. Tak best sangatlah. Sebab sos dia masam kot
KA amik oldtimer. Boleh pulak dia cakap medium. Aku pulak lupa nak pesan. Memang burgernya daging masak tak berapa nak masak lah kan. Dah cakap medium. Ada merah-merah sikit. Tapi kadang ada orang suka sebab macam juicy sikit lah daging tu.Tah.


Dah siap makan, boleh pulak dia cakap, "Baik makan McD!"  
Sakit pulak hati. Yelah lepas ini taknak bawak dah pergi kedai best. Makan mamak je baru tau.


0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com