21 April 2012

Bila berITALIANNIES bersama teman sepejabat

di taip oleh Myee at Saturday, April 21, 2012

Hari tu boss tiba-tiba hantar emel untuk aku suruh decide nak pergi makan dekat mana. Yelah, tiba-tiba je kan nak pergi makan. Mula-mula nak pergi souled out. Tapi macam tak sure je halal tempat tu. Nak pergi garden restaurant pun best juga. Tapi tahla. Tiba budak ni cakap nak makan spegatti la pulak. So aku pun call untuk reservation. Tapi bila call, orang tu tak jawab pulak. 

Sebabkan meluat dengan sorang staff tu, time lunch aku pergi curve untuk reserve. Yelah dah membebel meluat pulak aku tengok. Pergi semata untuk book aje. Aku mula nak makan lasagna. Tapi portion dia besar dan maybe aku tak larat nak habiskan. So pilih la cabornara. Tu pun amik regular sebab boleh share. Sangat muak dan sedap. Yelah tempat tu memang Italian food je yang ada. Air amik ice lemon tea sebab ada refill.

Tempat ni ok lah kot nak makan jimat dengan boipren. Yelah, amik 1 dishes boleh share sebab besar. Harga tak sampai RM30 untuk 1 pinggan tu. Dah boleh jimat. Lepas tu duit balance untuk makan tu boleh pergi daiso beli barang RM5. yeay





0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com