18 April 2012

bila dah melampau

di taip oleh Myee at Wednesday, April 18, 2012

Bila dah bagi peha nak betis. Tu lah peribahasa. Tapi kalau dah melampau sangat nak cakap ape?? Mula lah aku nak jadi kakak suruh kau respect sikit. Kau fikir kau je banyak keje lepas tu nak moody. Orang lain pun banyak keje jugak. Mengelabah betul. Nak moody period pun agak-agak lah. Aku pun pms gak bila period. Penat. Drive kete jammed kot. Kau setakat dok belakang penat hotak kau lah. Kau bukan kerja sorang2. kerja team kot. Perangai tu elok-elok sikit. Kang aku blah baru ko nak terhegeh. Muka tu lau cantik takpe lah gak. Ikut suka kau je bila nak terhegeh2 cakap dengan aku, cakapppp je. Bila mood kau cam taik,kau jadi taik. Orang lain pun gaduh dengan bf jugak,tak cukup duit juga bila ujung bulan. Tapi perangai kau tu buat aku meluat weh. Perangai macam tu semua pun tak suka. Lepas tu nak jeles dengan aku bila orang suka aku. Serabutlah kau ni!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com