02 April 2012

Bila berbowling

di taip oleh Myee at Monday, April 02, 2012

Hari tu setelah sekian lama tak berdating dan tak tahu nak buat apa, pergi OU. Nak tengok wayang, cerita macam tak best. Saja lepak dekat bowling arcade tu, tengok murah pulak. Mungkin early bird kot. 3 games rm10. (ke aku yang tak tahu berapa price dia). Mula tu ada orang tu taknak main. Tah pape je kan. 

First game aku menang. Aku pun lama tak main. Main baling je pun

Second games aku kalah sebab orang ofis call mintak report. Time aku cuti sibuk nak tu lah ni lah. Macam-macam hal. So sila salahkan mereka menyebabkan konsentrasi aku terganggu.




Third games pun aku kalah sebab penangan konsentrasi aku terganggu dan kuku ibu jari aku sakit. Maybe salah baling kot. Sampai terkopek kuku tu. Pedih siot.



P/s: nanti dating akan penuhi aktiviti yang selalu aku impikan. Barulah boleh berangan jadi giuliana rancic sebab dia selalu dating dengan laki dia buat aktiviti yang best. Ini semua kesan daripada 





0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com