16 December 2011

Bila orang sibuk nak kawen

di taip oleh Myee at Friday, December 16, 2011

Bila kawan semua dok sibuk nak kawen, aku pun dok suggest page tu lah page ni lah, buat belog lah sebab senang nak tau apa yang kita nak. So dari dok melayan buat assignment, aku pun berangan lah nak kawen  macam mana lah tu lah ni lah. Bila bosan melayan buat assignment dengan sistem, aku pun rajin pulak nak buat belog aku sendiri. Tema pun tak tahu lagi nak apa sebab lambat lagi. So aku pun upload la gambar apa yang aku suka sementara nak tunggu kawen, adalah kan idea aku yang merepek ni. Semua benda aku berangan nak, aku letak. 

Belog berangan aku untuk kahwin suatu hari nanti 



2 pujaan hati:

Sharif Azreena on December 17, 2011 at 12:46 AM said...

bagus2. kumpul duit banyak2. jgn jadi mcm aku. xde duit tp nak kawen :P

Myee on December 18, 2011 at 9:50 PM said...

haahaha..nak kumpul duit banyak2 tu,memang lambat gila lah aku kawen

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com