28 December 2011

bila membaca aku yang kau tinggalkan

di taip oleh Myee at Wednesday, December 28, 2011

Buku ni beli masa mph book fair dekat mid valley haritu. aku beli 3 buah. yang ni , M.a.i.d dengan tiada dua kot. Tak ingatlah sebab tak baca lagi yang tu. Orang yang jual tu suggest buku ni. Mula tu tak berkenan sangat lah. Orang tu beria cakap cerita ni sedih. 3 malam baca sedih gila. Tak percaya dengan orang tu,then aku pergi makan asam laksa dekat jj dan pergi balik cari novel ni. Aku memang macam tu. Kalau taknak tu memang taknak. Tapi dok teringat aje. Sebab gaji bulan tu lebih sikit,aku pun boronglah sampai tiga. Total rm59 if tak silap.ada 20% diskaun. So tak rugi lah sebab semua novel harga 25++.

Mula baca jalan cerita tu tak best sangat sebab tak berapa faham. Yelah pasal bandar turin. Aku pun tak pernah dengar nama tempat tu,macam mana nak imagine kan. Lepas masuk bab mula nia kena kahwin dengan zaril ikhwan,dah start sedih. Sedih sebab zaril ni cacat sebab accident. Otak dia problem macam tu lah. Nia kena kawenkan sebab untuk tebus tanah. Biasalah perempuan...mudah jatuh hati..kalau dah jodoh,macam mana bersatu jugak. Sedih sebab ego sangat lelaki tu...

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com