10 December 2011

Bila tiket dari kuching ke kuala lumpur mahal

di taip oleh Myee at Saturday, December 10, 2011

Dah 3 bulan tak jumpa boipren. Tengok tiket flight mahal gila sampai rm800 gitu pergi balik. Maka pos barang je yang mampu untuk terubat rindu. Tapi rindu ke? rindulah nak dating sama2, gaduh depan2, nak pergi makan kedai best2, tengok wayang cerita gedik2, pergi lepak ikea, macam -macam lah.

Barang yang pos pun ape je. Protein, baju kemeja untuk pergi kelas, botol air, dan paling suwitt kot pos coklat. Dia memang suka kalau aku buat coklat. Pastu tamak makan sorang. Pastu berangan bila kawen nanti.. Pergi pejabat pos dah tengah hari memang panas lah. Total RM57.65 mahal gila weh. 4.5kg kot.. Berat protein tu lah tu. Barang lain biasa je. Tak paham aku beria nak menda tu.

Masa amik protein tu dekat fitness first, sepupu dia bagi macam tu jek. Lepas tu kawan-kawan dia dekat fitness first gelak dan senyum tengok aku. Mungkin ingat aku yang minum protein tu. Cakap dekat boipren malu, dia pulak boleh cari pasal cakap bukan bawak taik pun nak malu. Eleh. Meluat okeh. Sekarang ni malas aku nak layan gaduh. Buat tak tahu je. Padan muka.

p/s: takyah nak besar-besarkan sangatlah badan tu lah. Okey je tengok. Kang macam apa pulak atas besar bawah kecik!

Published with Blogger-droid v2.0.1

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com