11 February 2010

Sudahkah anda menunaikan tanggungjawab?

di taip oleh Myee at Thursday, February 11, 2010


saya sudah validate course yang di ambil semester ini..anda pelajar uitm sudah buat ke belum?masih sempat kah?heeee..anyway aku pun lupa gak. nasib ada orang yang ingatkan. thanx kepada members fakulti sains komputer dan matematik. ye la. siapa lagi yang lau bukan member fakulti (even tak kenal pun..)

banyak gak subjek aku amik. membaca je kerjanya..dengan buat sistem lagi. website lagi. adoi.tak menang kaki tangan la. dah la kelas ahad,isnin selasa straight 2 sampai 6. mau tepu otak aku lebih-lebih kelas SE kol 4 sampai 6. dengan miss banyak tanya lagi..adoi..

semester ini nak target pointer banyak-banyak. ye la.da final year (yeay...oh mama,saya mahu kawen).takkan tak mahu berubah..mahu la grad dengan cemerlang..

1 Uitm , 1 Malaysia. tetiba lak..

2 pujaan hati:

ct sarah on February 12, 2010 at 10:55 AM said...

aku udah tunaikan tggjwb tu..aku pun hmpir2 lupa..nsb baik sempat print..yg SE tu aku stuju..hehe:)

myee on February 12, 2010 at 2:15 PM said...

alar..ko se jek..
aku ngan EC lg..poning kpala...techno lg...adoi...
macam2..banyak bz la...

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com