05 February 2010

Di mana mahu parking??

di taip oleh Myee at Friday, February 05, 2010
isu parking makin menjadi-jadi kt dungun..bukan apa, ada ke patut student kena park dekat bawah pokok sana.gila apa.student lagi ramai dari staff kot. da la akar pokok tu menjalar-jalar..ada tu sampai xmuat parking, park kt sebelah guard..baik park kat tanjung saje..tapi ok gak la..leh aku buat catwalk kat parking moto.memandang kan semester ni banyak pulak lelaki hemsem-hensem. dari mana dorang datang tah. ke sebelum ni aku tak perasan. almaklumalah habis kelas jek terus balik..


ade bila tah dapat message dr FB 

sangat prihatin kan mereka..thanx la..kalau tak memang kena clamp la kete aku macam kete kat bawah ni


haahahha..ni kete member aku gak.budak marketing..sangat tak de kje aku amik gambar ni dan upload kat fb. tuan kete cakap cantik aku edit pic..sengal
macam paparazi uitm la plak.ye r tengah panas kot amik pic ni..hahaha..tapi dorang dapat surat warning je.dari aku pernah kena saman..lantak la..nak grad t aku bayar ye pok guard..

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com