03 February 2010

GAMBANG THEME PARK

di taip oleh Myee at Wednesday, February 03, 2010



yeee..sampai jugak di gambang..bukan apa, plan macam jadi tak je..tapi akhirnya jadi jugak
masuk rm 19.90 untuk dewasa..yang pergi 11 orang..mau kau gambang kayo dapat free2 jek dari kitorang RM218.90..lau macam gitu aku pun mau bukak gak. tapi anyway bes la sebab di pantai timur kan.


Kami berconvoi 3 kereta 

Kereta aku dekat depanlah konon. Macam tau jalan.





Kereta tengah




Dan kereta belakang.




Kami 10 orang gegirl dan seorang lelaki. Konon ada pape boleh tengok lah sangat. Pagi tu pukul 6 dah siap bangun. Yela nak sampai sana kena awal dan budak budget ayu nak bersiap kan lama lagi. Sudahnya pukul 7 jugak gerak.





Singgah kedai pe tah makan nasi lemak ikan ay'er(tongkol) 





Dah sampaiiii di tempat kejadian.







Sebagai yang paling tua, kena lah jadi bendahari collect duit. 





Semua dah tak sabar nak mandi





Go go power rangers!




Macam biasa sewa pelampung lah kan nak naik mende alah gelongsor bagai




Siap peace tu. Masa tak ramai orang. Boleh naik banyak kali. Yelah hari jumaat pergi. Terengganu cuti. Pahang kan keje jumaat. So tak ramai orang lah.

Tikar terbang menyampah aku main. Dah la jenuh naik tinggi tu. Aku naik dua kali kot. Memang terbang gaklah aku rasa.

Semua gelongsor tinggi tinggi, jenuh nak naik bawak pelampung.


Sudah mandi, pergi east coast mall sajork. Cari makan dekat situ. 





Tamat percutian ke gambang. Esoknya tido sampai pengsan penat drive dari dungun ke gambang!

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com