25 February 2010

Nora ada kembar ke?

di taip oleh Myee at Thursday, February 25, 2010
Nora ni budak rumah aku.
Dia ada kembar? ke perasaan aku saja?
Takpe lah. mungkin orang ingat aku ni kuat berangan ke or watsoever la. janji aku memang nampak.
bukan aku nak takutkan orang ke apa. Dah menda itu nak menjelma kot. tapi aku yakin bukan benda itu la. Aku pasti itu nora

Kisahnya bergini.
Malam Isnin or Selasa baru ini,
Selepas bergayut di telefon, aku nak tido lah. dah jam kol 3pagi.
Yelah kelas kol 10pagi kot..huhuhu
ok berbalik kepada cerita...
aku pun nak tido, mesti la tutup lampu kan..
bebudak ni ada quiz sok nya. so sebelum nak tido,aku nak tengok la budak-budak ini ada ke tak..
aku bukak pintu, nampak la nora study kat tempat dia.
so aku assume, dia tak tido lagi lah kan..
then aku pun tido.

so the next day, aku borak-borak lah dengan dia.
tanya lambat tido la pe la. then dia jawab "Bila masa pulak aku bangun?" "kol 6 baru aku bangun"
So siapakah yang aku lihat semalam?
sangat serupa dengan nora ok.
tapi aku takde lah takut sangat if bukan pun.da dia tak kacau aku pun.
ye la. maybe aku balik lambat malam tu. kot-kot ada benda ikut ke. tapi aku tak de lah singgah tempat bukan-bukan pun..
hmmm..apa-apa je lah.layankan saje.
aku pasti itu nora. sebab budak ini bukan betul pun.tah-tah dia salah tengok jam kot.pape saja lah

 
tempat kejadian. (pandangan dari bilik)
maaflah sangat tidak menarik pic ini kerana kemalasan yang melampau + rumah yang bersepah

3 pujaan hati:

Neo_matrixzz on February 25, 2010 at 2:18 AM said...

keke..mcm seram je

SyAfaWaNi ♥‿♥ on February 25, 2010 at 12:18 PM said...

ehe..xpe2..apa pon alhamdulillah xdak apa jadik ait:)

myee on February 25, 2010 at 6:19 PM said...

safie: tau xpe...nk kuar dari bilik memalam pun takut

syafawani: tu la psl..thanx..takut gak lau tnampak membe tu btul2 nga tido,then benda tu ada.pengsan kot..lalalal

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com