08 October 2013

Deactive facebook

di taip oleh Myee at Tuesday, October 08, 2013
Buat masa sekarang, aku memang deactive facebook. Sebabnya




scroll scroll 

orang bertunang or kawen..



Scroll scroll 

nampak orang baru kawen sakan update status. Geli nak muntah aku baca. Adab melayan suami, tag laki dok geli-geli. Masak untuk encik hubby, encik hubby outstation, rindunyaa pe jadah lagi lah. Tak perlu nak update bagailah. Nak geli- geli inbox. Muntah orang tengok.


Scroll scroll lagi, 

Tak larat, pening, muntah.. Tak lalu nak makan..mengidam macam-macam.. Need my hubby.. Share pasal mengandung dekat suami. Dear hubby, please read! Ehhhh tak boleh ke baca sesama dekat rumah nanti??? Untuk anak kita.. Untuk itu untuk ini.. Ehhhh rimas tau tak.


Scroll lagi,

Gaduh pulak laki bini. Semalam ko bersayang bagai, arini dah gaduh?  Kan aku dah buat spekulasi macam-macam. "Suami hendaklah mengauli isteri secara baik" plak dah. Laki ko pesal? Buat hardcore  pulak ke? Layan je lahhhh. Itu pun nak kecoh. 


Scroll lagi,

Dah bersalin...
Hubby jauh disana...anak rindu, mak lagi rindu., haishhh.. Upload pic anak, video anak.. 
Susu anak, pampers anak, baju anak.. Macam macam lagi. Kalau anak comel takpela.. Ni... Kan aku dah mengata plak. 


Scroll lagi, 

Tadi anak sorang, kalau anak ramai. Tiap masa nak update anak dia sorang-sorang. Tak ke jenuh aku tengok. Anak makan itu, makan ini, beli itu..


Scroll lagi,
Tambah anak pulakkk.. Sakit itu sakit ini..

Scroll lagi,

Wish mak bapak punya birthday. If mak bapak ada facebook takpe lah. Ini idokkkk. Pe jadah post dekat fb. Pergi amik tepon call ke mesej kan lebih afdal.

Entah..


Sampai bila nak abis tah.




Ps: kalau nak cari aku, ermmm..xyah lah cari.. Bukan penting pun. Nanti aku adalah balik nak mintak tiket candy crush!



0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com