07 October 2013

Celebrate birthday dad

di taip oleh Myee at Monday, October 07, 2013
Aku suka belek-belek groupon. Pastu terjumpa deal best lah jugak. Memandangkan birthday bapak aku bulan tu, so beli je lahhh.


Tempat ni dekat sime darby convention center. Susah jugak cari tempat dia. Area bukit kiara tu. Sebelum simpang golf tu, belah kiri. Dekat dengan kompleks belia bukit kiara tu.

Nasib baik Ms. Bukan Mrs. Sebab dekat buku dia tulis puan! Kuang ajo.

Masa ni serabut. Nak makan tak berapa feel. Dok fikir kerja. Yelah lepas abis makan, aku pergi office balik. Kol 10 macam tu.

Makan boleh la. Ada kambing golek, ayam, daging, udang, pasta, macam-macam lah. Kek pun banyak. Faris makan sampai pucat muka. Kenyang sangat. Bapak aku pulak sampai senak perut. 

Kitaorang tak abis makan lagi, bapak aku dah keluar. Tak tahan kenyang sangat. Kalau duduk dalam tu dia nak makan lagi. So dia duduk luar.

Balik tu, faris dah taktahan. Baju dia ketat sangat. Aku bukakkan baju dia, kasi longgar. Seluar pun bukakkan tali pinggang. Dasyat betul dia kenyang

Macam apa dah!

Sampai rumah, bapak aku muntah kekenyangan macam orang mengandung plak. Ok next belanja makan biasa-biasa. Takde buffet dah ye. Masing-masing macam apa jek!






0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com