31 July 2013

Rezeki

di taip oleh Myee at Wednesday, July 31, 2013
Alhamdulillah.. Betul cakap orang, kalau niat nak kawen tu, adelah rezeki tu nanti.

Malam tadi bercerita dekat boipreng tak kisahlah dia duduk dekat sana sampai abis belajar. 2015 tengah tahun dia dah abis degree. So boleh la nak cerita pasal pindah. Memandangkan tiket-tiket flight agak murah, aku pun tak kisah lah berjauhan. Motif utama dapat aku berjalan dekat sarawak tu. macam pasrah dan redha. 


Tapi petang tadi dia call cakap dapat pindah. Ingat main-main. Yelah. Dia ni kadang jenis main-main. Lepas tu suruh teka dapat mana. Penang? Tak. Putrajaya? Tak. Terengganu? Tak. Johor? Tak jugak. Lumut( takut nak sebut sebab exgf dia ada dekat situ. So takut lah kan) ? Tak. 


LANGKAWI??!!  

Dia berdebar, aku pe tah lagi. Nak sedapkan hati, cakap boleh la beli kereta besar. Langkawi murah!! Lol. Tu yang aku fikir..


Alhamdulillah.. Part paling besar dah termakbul. Aku tak kisah lagi walau jauh. Janji dalam semenanjung. Boleh la aku nak pergi kan. Tercapai dek akal fikiran aku nak drive sampai sana. Tanya dia apply ke? Dia jawab tak. Itulah di namakan rezeki. Dari 2007-2013 dia dekat sana. Ni boleh balik semenanjung. Bersyukur sangat. Tinggal setel untuk transfer belajar pulak.

Hope semua berjalan lancar. Amin..



0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com