05 July 2013

Apabila hati rindu

di taip oleh Myee at Friday, July 05, 2013
Dok belek bookcafe pts, ternampak description dia. Sangat menusuk kalbu.

" mengingatkan yang hidup ini hanya sementara,
Jangan lagi kau memikirkan harta benda semata."

" apabila saatnya sudah tiba, jangan jadikan alasan bagi menunda"

Ye memang aku sibuk memikirkan harta benda. Takut untuk hadapi kehidupan selepas berkahwin. Sorang di kl, sorang di sarawak. Kalau dalam semenanjung boleh la aku pergi. Ni jauh seberang laut sana. Tiket flight mau bape dah. Entahla.. Aku tak kisah pun dia dekat penang ke terengganu ke johor lagi la bagus kan. Boleh la tiap minggu travel nak jumpa. Ni jauh sangat. Dari beli tiket tiap bulan pergi balik mau 4 ratus, baik aku kumpul duit tu untuk umrah. Entahlah. Hati ini meronta nak pergi. Lau ikutkan tahun aku pergi haji 2042, entah ada lagi ke tak tah. 

Tengok lah akan ku beli buku ni lau ada duit lebih. 



0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com