24 September 2012

Bila bercoding

di taip oleh Myee at Monday, September 24, 2012

Level coding aku sangat basic. Kerja baru guna java. Even guna language apa pun memang aku boleh buat sikit-sikit je. Tah sebab aku memang tak hebat sangat dalam hal ini. Sedih rasa bila tak dapat buat. Aku punya part kena gabung dengan budak praktikal ni. Sedihnya aku tak faham coding dia means tak faham langsung apa dia buat. Yelah dia hebat sangat. Aku tunjuk dekat orang lain,orang lain pun tak faham,ni kan pula aku. Entah lah. Orang cakap lain orang,lain cara dia. Ikut suka nak wat macam mana. Lau orang tak reti macam aku ni, nak ikut suka apa? adoii.. Complicated hidup.
Ni bulan 11 nak duduk client tah macam mana pulak cerita. Dengan 4 orang developer je dalam masa 4 bulan. Mati. Aku nak tarik diri. Aku tak yakin langsung aku dapat bantu. Aku seolah tak reti pape. Memang lah claim lebat,tapi kemampuan aku tak macam tu. Sedih sangat lah hidup.
Takpelah boipren,takde rezeki lebih untuk cari duit lebih untuk kawen. I kerja part time tuisyen boleh? Bosan lah coding ni!
Published with Blogger-droid v2.0.6

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com