04 September 2012

Selamat pengantin baru emieza

di taip oleh Myee at Tuesday, September 04, 2012
Lagi sorang kawan dah selamat menjadi isteri. Semoga jodoh berpanjangan sampai jannah tau. Jangan gaduh over sangat. Kalau tak tahan diam je. Buat bodoh. Biasa lah macam-macam dugaan. Sabar je lah. Tapi biasa la lelaki. Bila kita marah ke apa ke dorang diam je. Sakit hati jugak lau macam tu. Dah nak wat macam mana. Dah kawen kan. Lau dulu leh la hilang ke nak merajuk lama-lama. Sekarang tak boleh dah la. Tiba teringat konon kau merajuk pesal pe tah. Cakap kat abg farrid pergi lepak pantai sensorang. Padahal kuar dengan kitorg lepak kedai makan. Abg farrid mesej kat orang risau2. Lelaki kan macam tu. Lau tak, tak risau pun.
Ingat lagi masa nak nikah tu. Lom pape lagi kau dah sedih. Orang lagi la sedih. Nyampah. Tak boleh tengok orang nangis. Nak bergenang je. Tiba aircond buat hal. Hilang mood sedih. Kelakar. Lau de pape mesej je lah orang.. Orang ade kan. Yela sebelum orang kawen kan.. Sedih pulak berjiwang buat entry untuk kau. Jumpa di presint 2 nanti
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 pujaan hati:

نورازريناابوحيري on September 5, 2012 at 11:20 AM said...

wah... nak nagis baca entry ni.. tetibe.. felling2 emo plak konon pembawakan budak. hahaha... emieza cantik sgt masa kawen.. feewwiiitt... :)

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com