03 January 2012

Bila pergi ke pejabat PTPTN

di taip oleh Myee at Tuesday, January 03, 2012


aku tak tahu sangat pasal ujrah ni, nak cerita lebih pun tak guna gak pasal ujrah ini sebab aku pinjaman pendidikan dari MARA. Tapi aku rasa tarikh tutup 31 disember 2011. aku pergi pun sebab aku teman kawan hantar last minit. nak suruh drive, memang dorang tak tahu. macam manalah nak survive hidup kalau drive pun tak tahu. lagi satu, biasalah nak tutup baru terhegeh nak hantar, kalau tak buat tak tahu je. lagi pun, dekat je dengan ofis, takde hal lah masuk ikut signboard pintu ke 2 istana negara yang baru tu. dekat depan tu tak ada pulak signboard PTPTN.

kaunter dia

aku tengok orang kerja dekat situ macam orang mengandung even tak mengandung. yelah jalan kehulu hilir pakai selipar jamban dan stokin. kalau sejuk pun, takyah lah beria sampai keluar kau pakai stokin. lagi satu, tau lah nak pergi toilet, kot ye pun, lalu lah pintu belakang ke tepi ke. dah la berurusan dengan orang ramai, so jaga lah sikit. tak seronok pandangan mata ni melihat situasi begitu.



0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com