09 January 2012

bila berINSTAX Mini

di taip oleh Myee at Monday, January 09, 2012
Kisah wordless wednesday hari tu yang aku letak gambar instax mini  tu sebenarnya, aku dah beli. Memang dah dalam wishlist aku kan, maka banyak kali survey, tak tahan dah jiwa dan naluri aku melihatnya. Bila tau dah gaji, jumpa ke kedai kamera aku tanya harga. ada mahal ada murah. Last aku pergi mid, tanya dekat cina tu dia cakap rm240 kamera sahaja. Memandangkan kaler pink tak ada, biru pun jadi la.. Sebelum beli dah nak dengki dekat adik aku. Nak juga kaler pink. tinggal kaler biru je.. belum apa-apa dah dengki..
so dah dekat seminggu lebih aku beli. Tapi tak try pun lagi. Ingat nak rasmi sama-sama dengan boipren nanti. Cepatlah balik dah tak sabar nak guna ni



0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com