05 January 2012

Bila berdelicious

di taip oleh Myee at Thursday, January 05, 2012
adik aku sibuk nak pergi sini sebab jeles aku penah makan dengan boipren. kedai dia cozy sangat. tapi dekat dua residence tu lagi best kot. ni pergi makan dekat bangsar village je. ramai sangat orang sebab masa tu dah gaji kot. besday aku, aku yang kena belanja.. haish..


Four Cheese Macaroni Mozzarella, Gruyere, Parmesan & White Cheddar 
 RM21.90
yang ni faris makan. muak sebab cheese dia banyak, tapi portion dia macam sedikit untuk orang macam faris makan.

Mama's Beef Bolognese Spaghettini 
RM21.90

yang ni aboy makan. biasa-biasa je. masam sebab tomato banyak kot. kalau macam ni, senang je buat dekat rumah!

Carbonara Spaghettini
with Oyster Mushrooms, Beef Bacon, Oregano & Cream

RM24.90

feveret aku. dah dua kali pergi, mesti amik yang ni. yang lain tak tahu lah. tekak ni asyik nak makan yang ni je




Frosty Lychee Lime :D
sangat fresh. lychee dengan lime, memang terbaik lah. sebab makan cabonara tu macam muak, minum ni tak lah muak sangat kan.


Classic Beef Lasagne
RM20.90

lasagne ni ok je kot sebab mak aku yang amik

Chicken & Leek Pie
RM20.90
chicken pie ni, biasa-biasa je

2 pujaan hati:

Sharif Azreena on January 5, 2012 at 3:14 PM said...

ni ke yg ko makan smpai beriban2 tu?

Myee on January 5, 2012 at 4:58 PM said...

aah..huhu..biasa jek tp...hmmmm..nk wt cmne..layankan aje la.........

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com