06 May 2012

Bila kawen bawah pedang

di taip oleh Myee at Sunday, May 06, 2012

Teruja sangat tengok kawen lalu bawah pedang. Yelah tak semua orang dapat lalu. Bila ada kawan kawen aku pun tak lepaskan peluang. Dua dua leftnenan. Untunglah kan. Tapi yang tak besnya jadual tak macam orang biasa. Yelah nanti sorang duty,sorang duduk kat umah. Bila nak spend time. Tak seronok sangat la tido takde teman. Eleh beria cerita. Macam esok t aku kawen tak macam tu pulak. Tapi taklah lalu bawah pedang pun. Tapi bila dah pakai uniform tu harus la smart. Nak tunggu lalu bawah pedang tu,sampai ke tua kot aku kawen. Lalunya pun tak sampai seminit. Tapi tah suka tengok. Tak sabar nak tunggu kawan lagi sorang kawen. Kapten udara kan. Mesti best jugak. Ni leftenan laut.


Balik tu jumpa kawan bapak aku. Tanya aku dah ke belum camtulah kan.. Bapak aku cakap dia baru abis belaja. Ceh.. Dekat 2 taun kot aku abis belaja. Taun lepas bulan 5 convo kot. De jodoh rezeki,ade lah tu. Tak perlu terburu-buru mencari cinta sejati even berapa lama couple pun belum tentu bahagia kan. So sabarkan hati,tenangkan minda,sucikan jiwa.


p/s: kalau boleh belah laki lah nak pakai uniform bagai. Belah aku bukan feel sangat..


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com