27 May 2012

bila dah takde mood nak kerja

di taip oleh Myee at Sunday, May 27, 2012

bila kerja dah melampau serabutkan otak,mula nak ikut jejak langkah een. Tapi takpelah dia dah kawen ade laki. aku sape nak bagi makan minum. tempat nak manja pun takde. alar aku taknak pun duit banyak sangat. kalau duit banyak,aku leh gila dan biol,tak payah lah. tak kemana kejar duit tu jika hati tak tenang jiwa sengsara. buat benda kita tak minat jadi tak ikhlas. tahla. lau setakat lebih dua tiga ratus pastu jiwa aku macam orang gila,tak pe lah. baik aku kerja sapu sampah ke amik upah jaga anak orang ke pergi ajar tuisyen ke. macam cara leh buat dari hadap coding buat tambah power mata aku je. lepas satu satu. dah aku cakap memang aku tak teror. cuma basic je. nak jugak amik. dah tengok kitaorang terkapai kelemasan,take overlah bantu. ni nak arah2. cakap dengan mulut memanglah senang. lagipun yang tak seronoknya masalah communication. kerja dengan orang india from india. susahlah kan. aku cakap tak paham kau cakap pun tak faham. aku nekad nak cari kerja lain. tak tahan rasanya dah ni. kang ada yang dok sarawak nanti


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 pujaan hati:

Sharif Azreena on June 4, 2012 at 12:27 PM said...

aku dah nak start keje balik la maisarah.... bosan plak duk umah sorang2. laki aku keje je....

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com