03 May 2012

bila hati resah gundah

di taip oleh Myee at Thursday, May 03, 2012

Kadang tu rasa nak cari balik je orang kat tganu tu tapi tahla... Mintak pendapat nadia, dia cakap jangan sesekali cari balik. Tapi kalau hati dah sedih macam ni takde sape yang pujuk macam mana? Kalau dulu ade orang teman pergi duduk tepi pantai, bawak pergi makan. Tapi sekarang tah. Macam de some part missing. Bukan aku rindukan dia pun. Cuma nak teman borak. Teman yang tau hargai aku. Teman yang tak pernah kisah apa yang aku telah lakukan dekat dia. Aku lari dari dia sebab nak bina kehidupan baru. Nak capai impian aku. Tapi lain jadinya. Hati ini sering kecewa,sedih pilu bila kawan cerita pasal kawen. Bukan sebab aku nak kawen sangat pun sedih sebab susah sangat nak cari teman yang hargai diri aku. Dari dulu sampai sekarang sama. Tahla sial apa yang aku ade tah sampai selalu macam ni. Kadang tu aku paham nape orang sanggup tak kawen,sanggup hidup sorang daripada ada lelaki yang menyusahkan hidup. Kadang tu tahla biar masa yang tentukan. Kalau orang tu ikhlas dengan aku,dia tau apa yang perlu dia lakukan untuk memenagi hati dan diriku..


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com