18 February 2012

Bila berInterview untuk SAP

di taip oleh Myee at Saturday, February 18, 2012

Entry lama, baru ada idea nak sambung merepek


sebenarnya aku da dapat jawapan untuk interview ini. SAP gaji mahal kot. ada budak dekat opis gaji dia 9.5k. kadang tu, menyesal je tak teruskan, tapi takut kalau KA takleh terima aku gaji lebih dari dia je. sekarang ini pun dok menyakitkan hati aku je cakap gaji aku lebih dari dia. tahlah, ikutkan malas nak kerja ini. nak bisnes cupcake ke,coklat ke, design ke, buat apa yang aku suka dari aku pening kepala mengadap coding

tempat dia dekat TPM. tengok-tengok lah dekat jobstreet kalau ada nak amik SAP ini

soalan macam naharam je. aku bantai pastu taktau tiru su


aku nak amik abap. core punya programming lah. tapi tak jadi sebab aku takut untuk menghadapinya untuk hari mendatang. 

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com