07 February 2012

bila ianya tak menjadi

di taip oleh Myee at Tuesday, February 07, 2012

Setiap orang pasti ada impian. Impian aku untuk bahagia. Yelah asyik tengok orang lain je bahagia. Aku pun nak jugak. Tapi tahlah..macam susah je aku nak dapatkan benda tu. Apa yang ada semua tak menjadi. Tak tahu salah mana. Mungkin salah aku kot. Yelah kalau kita dah sayang orang tu mungkin kita tak nak menyusahkan dia. Tapi tak tahulah orang lain. Aku tengok kawan aku tu,walaupun dia ada orang lain,bf dia sibuk cari dia,risau pasal dia,sanggup buat macam2 untuk dia. Tunjuk cara macam tu baru aku yakin. Tapi ni.. Tahlah. Rasa makin menjauh adalah. Dahla sememangnya jauh. Ada sorang tu tahla laki tu tak ensem pun. Tapi sanggup buat apa saja untuk kawan aku tu. Berusaha pikat hati dia walau macam mana pun. Tapi aku? Aku yang berusaha. Tahlah kadang betul orang cakap biarlah muka dia macam mana pun,tak miskin sangat pun tapi dia betul2 sayang dan cinta kita. Kang aku dah malas sangat aku suruh mak aku cari kang baru tau. Yelah kawan aku semua sibuk tunang, kawen dan beranak pinak. Aku macam ni je. Kang aku dah malas nak pk pasal rumahtangga baru tau. Aku sibuk kejar duit kang untuk kepuasan aku kang. Tahlah. Ego sangat. Sama macam lelaki2 dalam novel aku baca. Apa salahnya pujuk lebih sikit. Ni tahla. Macam tu kot kalau lelaki lebih muda. Nak kita pujuk dia lebih. Hmmm.. Tahla lepas tu asyik cakap aku dah ade pengganti lah pe lah. Baru sekali tengok fon aku dan terjumpa mesej tu dah syak bukan2. Yang aku ni, sebelum ni jumpa mesej bukan2 tu tak sakit hati ker? Fikirlah.. Jantan tu yang terhegeh2 kacau aku. Sibuk nak mengatal bila gf dia sibuk. Tahlah. Aku rasa semua lelaki macam tu kot. Susah aku nak percaya lelaki lebih. Takut kecewa sama macam sebelum2 ni. Puncanya ada perempuan lain. Tahlah. Sama je. Kalau perempuan tu lagi cantik ke lagi kurus ke lagi hot ke lagi banyak duit ke takpelah. Ni lagi..tahla.. Lelaki...aku tak tahu apa yang kau inginkan.. Kalau hubungan ni tak menjadi, aku dah nekad untuk jauhkan diri dari semua lelaki agar aku dapat capai semua impian aku.. Tapi belum apa2 aku dah mimpi yang dia adik dia cakap dia mimpi2 cari aku. Hmmm.. Kalau lah nak cari.. Sebab dia ego dan aku pulak taknak kecewa lagi..


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com