18 February 2012

Bila duit dah berlebih sikit

di taip oleh Myee at Saturday, February 18, 2012

Hari tu, eh dah lama dah sebenarnya beli kupon ni. Takde kerja katanya. Bulan november beli dan baru pakai minggu lepas. Saja nak perabih duit try waxing. Bila fikir balik tu, macam takde kerja pulak nak buat benda alah ini. Selalu buka sangat groupon lah, mydeal lah, milkadeal lah. Nak beli yang mahal tak mampu. Tapi beli juga yang rm10. Tapi bukan beli satu. Beli 5 pulak tu. Lepas tu beli untuk ada orang tu. Aku beli pun sebab dia. Alik-alik tak leh pergi. Ada hal pulak. Cakap takde duit. Memang spoil betul lah kan. Nak enjoy pun tak boleh. Memang tak seronok sangat lah kan. 

Jenuh jugak nak cari tempat dia ni. Padahal senang je nak cari. Tapi sebab haritu mood tak berapa nak ok, memang tak jumpa lah kedainya. Bila sekali dah try, memang nak buat lagi lepas ini. Yelah kagum kot tengok artis dekat tibi, majalah konfiden jek sleeveless. Aku bukan nak sleeveless sangat pun. Yelah untuk self-confident diri jugak bila nanti dah kahwin. Kang tengah mood nak mengatal dengan laki, sekali angkat keti, hitam, spoil betul lah kan. Eh.. Tak cakap pun ketiak aku hitam ke apa. Tapi biasalah perempuan, sibuk jaga kecantikan diri kononya. Padahal kadang tu malas mandi malam.

Waxing ini seronok jugak lah. Tak sakit pun. Cuma masa dia letak benda alah tu, macam panas sikit. Alah kalau kita guna hot glue tu, macam tu je rasa dia, tapi tak lama pun. Kejap je. Dan lepas tu, bulu keti kau lambat tumbuh. Part tu yang seronoknya. Selalu 3-4 hari tu dah mula gatal-gatal keti kan bila nak tumbuh. Bila dah wax, lambat. Seronok weh. Aku borak lah dengan amoi tu, cakap apa bagus, cabut ke cukur ke wax. Ofcos dia cakap wax sebab pe tah. Tak ingat. Tapi bagus dia cakap. Kalau cabut, nanti pores tu makin besar, kalau cukur, nanti bawah keti tu hitam dan bulu kasar tumbuh. Macam-macam hal.

Masa dia tengah kerjakan keti aku, aku tengok lah sekeliling sambil borak, ternampak banner pasal brazilian wax. Aku senyum sendiri. Nasib baik dia tak promote dekat aku. Tapi dekat eton dia promote. Macam tau je nak kahwin


Gambar ini bukan nak melucah, nak tunjuk apa itu brazilian waxing. Kot ada yang tak tahu kan. Bukan apa, untuk suami kelak. Tak lah berhutan dia tengok. Kot buat macam ni, laki suka pulak kan..




Next: massage pulak. Beli untuk 4orang je. Untuk lagi sorang tak beli sebab merajuk dengan dia! Fine!!






0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com