15 October 2011

wondermilk itu sedap!

di taip oleh Myee at Saturday, October 15, 2011

1st time pergi wondermilk. kedai dia cozy sangat. tahlah rasa jatuh hati dekat situ. mungkin kerja sekarang tak berapa nak seronok,tu yang nak sangat bukak kedai jual cupcakes ke cookies ke chocolate ke. mungkin itu boleh buat aku bahagia atau tenang. dari hari mengadap coding yang boleh buat aku serabut jiwa dan masalah lain lagi.

p/s: 4 biji dalam rm17 je.takde mahal pun.saja try untuk tau dia punya resepi. lidah ni sudah bijak merasa :)

nak cuba secara kecil kecilan tu memang susah sebab lau buat dekat rumah ada je yang tak kena. nanti aku rimas bila mak aku bebel dan komen yang tak membina memang takde mood nak teruskan lah. tapi tunggulah aku de rumah sewa ke aku macam nak buat pengkalan untuk berbisnes. mungkin ini langkah yang perlu di lakukan sebelum aku pergi lebih jauh

1 pujaan hati:

Sharif Azreena on October 18, 2011 at 11:30 AM said...

best2.. jom buat business sama2. kalo ko berminat, boleh join aku bukak booth dulu. sementara nak ada kedai sendirik. :)

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com