26 October 2011

bila dia pergi operasi

di taip oleh Myee at Wednesday, October 26, 2011

Ingat cuti leh la nak luangkan masa tapi dari malam tadi dia ada kerja. Memang tak best bila dia kena operasi la pe la. Mana taknya dulu dok opis selalu dia on9 pun tak best gak. Kang de je pompuan mana nak chat pe la tu la wat aku serabut je. Ni bila dia naik bot balik kadang tu best la sebab leh rindu,nak dok risau gedik2.

Semalam tak jadi operasi sebab laut tak ok kot. Kalau lah aku dekat sana, dan if dah kawen,memang aku pergi jeti amik bawak balik lah. Boleh tido sama2. Bukan apa yelah aku de tengok dekat wall bini2 yang keje macam tu dok nak emo laki berlayar la pe la. If tak jadi tu,pergi je amik.. pastu besoknya antar la balik. Kalau aku sanggup je kot. Tapi disebabkan belum lagi kahwin dan jauh terpisah di seberang laut, tak boleh buat pape la.. ni dari tadi dok tunggu panggilan. Bila mesej pending mula nak risau la pe lah. Bila send rasa gembira sangat sebab dia dapat baca isi hati aku dekat mesej tu. Hope semua selamat ye love!

P/s: meluat nak layan fb sebab ada penyibuk yang sibuk nak mengata kitaorg keluar dengan laki orang! Go twitter!! ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com