30 October 2011

mula berjinak dengan twitter

di taip oleh Myee at Sunday, October 30, 2011
Sebenarnya dah lama aku ada twitter cuma sejak kebelakangan ni je bergiat aktif. Sebabnya takde orang nak menyibuk hal kau dan ramai strangers. Lagipun bukan aku approve pun dorang jadi follower. Kat sana aku luahkan apa aku rasa.

Sebab dekat fb ada perempuan annoying yang akan menyemak dok sibuk nak komen then tuduh macam2. Alahai ingat bagus sangat la tu. Meluat ok. De je tak kena dengan dia. Dengki apa tah la. Aku tak kacau dia pun. Dan dekat fb de orang yang aku tak suka friend dengan bf. Pompuan yang telah burukkan dia. Aku benci pompuan yang dok sibuk bagitau aku kesalahan dia. Biar dia sendiri yang cerita dekat aku. Tapi tahla.. Rimas dengan fb tu ada je tak kena..

P/s: aku selalu doa andai dia curang or tak setia or sewaktu dengannya , aku doa tutupkan pintu hati aku untuk dia...untuk apa bersama kalau kau tak boleh nk setia dan jujur dengan aku....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com