20 October 2011

macam mandor estate

di taip oleh Myee at Thursday, October 20, 2011

Sekarang sibuk dengan system iplantation. Aku dapat part weighbridge dan production. So aku kena tahu flow dia macam mana. Dari bahan mentah terus ke proses. Flow dia macam mana. Ni nak kena tanya dengan sv so beria aku prepare macam2 untuk fahamkan flow dia.

Pagi tadi bos datang confirmkan yang kitorang ada cert .net dengan oracle tak. Segan nak mengaku sebab tak hebat pun. Dia nak assign task JAVA. Aku tersenyum lah pasal tak hebat. Alik-alik aku yang kena sebab aku buat production. Damss lah sebab semalam cerita dekat bf nak buat freelance. Now memang kena expert sebelum cari kerja lain dan buat freelance coding cari duit lebih untuk kawen..huhu

P/s: bila nak kawen tah. Kawan semua dah de bau nasi minyak ni..hmmm.. Bersabarlah..banyak lagi impian belum capai.
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com